Damn ...

Please make your first post here, and familiarize yourself with TAZ Forums by taking a moment and reading the stickies. Spank-you...errr....thank-you...and enjoy your stay!
User avatar
dinowuff
I've posted HOW many
Posts: 5333
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:26 pm
Are you a Spammer: No
Location: galactic longitude 359° 56′ 39.4″, galactic latitude −0° 2′ 46.2″
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140045Post dinowuff
Mon Aug 06, 2012 4:03 pm

YO CEM! 'SUP DUDE?


Image
No lusers were harmed in the creation of this Taz Zone Post.
AND I WANT TO KNOW WHY NOT!
09:F9:11:02:9D:74:E3:5B:D8:41:56:C5:63:56:88:C0

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140046Post simmetrichnyi
Mon Aug 06, 2012 5:54 pm

YO! Dino!!! You still here as well!! :D Superb!!!
Formerly known as...

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140047Post simmetrichnyi
Mon Aug 06, 2012 5:56 pm

Yeah ... EG ... Life got in the way ... It's all a little more sorted now .... Will tell more when time and place permits ;)
Formerly known as...

User avatar
dinowuff
I've posted HOW many
Posts: 5333
Joined: Sun Dec 25, 2005 11:26 pm
Are you a Spammer: No
Location: galactic longitude 359° 56′ 39.4″, galactic latitude −0° 2′ 46.2″
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140049Post dinowuff
Mon Aug 06, 2012 8:02 pm

Yup still here. Next thing you know IRC will be open again. Or should I say Used.
Image
No lusers were harmed in the creation of this Taz Zone Post.
AND I WANT TO KNOW WHY NOT!
09:F9:11:02:9D:74:E3:5B:D8:41:56:C5:63:56:88:C0

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140050Post simmetrichnyi
Mon Aug 06, 2012 8:14 pm

dinowuff wrote:Yup still here. Next thing you know IRC will be open again. Or should I say Used.
Haha! ... Yeah ... I think there was about 3 or 4 of us back then that used that somewhat :mrgreen:
Formerly known as...

User avatar
outerlimit
Holder of the rank Drunk Meister and BAR
Posts: 3613
Joined: Tue Jul 11, 2006 11:16 pm
Are you a Spammer: No
Location: USA
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140053Post outerlimit
Mon Aug 06, 2012 10:57 pm

YO!

I used to have an irssi session running on a box that left me idling in there, but I stopped paying for that server a few months ago.
14:35 < Maverick> I'm a gaywad

User avatar
rapier57
I've posted HOW many
Posts: 3131
Joined: Thu Mar 02, 2006 10:43 pm
Are you a Spammer: No
Location: Spokane, WA USA
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140054Post rapier57
Tue Aug 07, 2012 1:58 am

Cem, good to have you back.
Rapier57.

Jayne: Testing. Testing. Captain, can you hear me?
Mal: I'm standing right here.
Jayne: You're coming through good and loud.
Mal: 'Cause I'm standing right here.


@rapier57

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140055Post simmetrichnyi
Tue Aug 07, 2012 7:33 am

Thanks rapier!! YO outer ... Good to see you're still here as well ... Still missing Fox ... And what about Morgan, she still about sometimes?
Formerly known as...

User avatar
cgkanchi
Supertazzerfraggerlistic
Posts: 1631
Joined: Sun Aug 13, 2006 3:03 am

Re: Damn ...

Post: # 140057Post cgkanchi
Tue Aug 07, 2012 9:55 am

Welcome back cem!
Buy the Snakes of India book, support research and education (sorry website has been discontinued)
My blog (shameless plug, I know): http://biology000.blogspot.com

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140058Post simmetrichnyi
Tue Aug 07, 2012 10:04 am

Hey cgkanchi!!! Thanks!
Formerly known as...

User avatar
Morganlefay
I've posted HOW many
Posts: 3720
Joined: Sun Jan 08, 2006 7:36 am
Are you a Spammer: No
Location: Avalon Canada

Re: Damn ...

Post: # 140062Post Morganlefay
Tue Aug 07, 2012 1:32 pm

Hello stranger!!

Nice to see you back :mrgreen:

MLF
A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kickboxing.

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140063Post simmetrichnyi
Tue Aug 07, 2012 1:36 pm

Aha! There she is, my favorite canadian :P ... Thanks Morgan!
Formerly known as...

User avatar
outerlimit
Holder of the rank Drunk Meister and BAR
Posts: 3613
Joined: Tue Jul 11, 2006 11:16 pm
Are you a Spammer: No
Location: USA
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140069Post outerlimit
Tue Aug 07, 2012 7:46 pm

Not gonna lie, when I logged in yesterday and saw your username as the last poster all over the place, I was like "oh shit... thats a lot of spam to cleanup" :P
14:35 < Maverick> I'm a gaywad

User avatar
simmetrichnyi
I COULD be out shopping
Posts: 52
Joined: Sat Aug 04, 2012 3:56 pm
Are you a Spammer: No

Re: Damn ...

Post: # 140073Post simmetrichnyi
Tue Aug 07, 2012 8:06 pm

outerlimit wrote:Not gonna lie, when I logged in yesterday and saw your username as the last poster all over the place, I was like "oh shit... thats a lot of spam to cleanup" :P
Yeah ... I knew it was a sneaky move choosing the Russian name ... But hey that's how I roll :cool3: :mrgreen: :rolf6:
Formerly known as...

User avatar
rapier57
I've posted HOW many
Posts: 3131
Joined: Thu Mar 02, 2006 10:43 pm
Are you a Spammer: No
Location: Spokane, WA USA
Contact:

Re: Damn ...

Post: # 140074Post rapier57
Tue Aug 07, 2012 11:19 pm

Yeah, Cem was just keeping you on your toes, Outters!
Rapier57.

Jayne: Testing. Testing. Captain, can you hear me?
Mal: I'm standing right here.
Jayne: You're coming through good and loud.
Mal: 'Cause I'm standing right here.


@rapier57

Post Reply